fredag 10 februari 2012

Hattifnatt

I min nedtrappning av det gamla uppdraget är jag nu tillbaka tillbaka på bästa kontoret med bästa folket och tråkigaste arbetsuppgifterna.... jag vill ha allt. Men det kan jag inte få här. Och jag VET ju att det finns både och, bra ställe och bra människor och roliga saker att göra, men just känner jag bara sorg över att jag ska härifrån.
 
Så för att trösta mig.... Söta Too di Boo tipsar om den mest underbara hatt jag sett i hela mitt liv tror jag!! Den måste, måste, måste införskaffas. Med andra ord kan vintern få vara kvar ett tag till så jag hinner använda den ordentligt=) *jag kan inte visa nån bild för jag tänkte be om lov först!*
 
Fredag idag. May the Force be with me, alla er och alla andra med- snart tar vi helg hörrni!

3 kommentarer:

  1. Kommer verkligen inte på något bra alls att skriva. Har skrivit och suddat flera gånger. Så det blir bara så här: Kram.

    SvaraRadera
  2. Hattar är alltid finemang. Och den var minsann söt. Perfect! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!