lördag 10 mars 2012

Bra försök

Jag nämnde i lättsam ton för min svärmor "jaaaaaa jag har ju gått upp så rysligt mycket i vikt, jag håller mig ifrån kakfaten för tar jag en kan jag inte sluta, jag låter bli det helt och hållet istället för säkerhets skull"

Hon log sitt vackra rara leende mot mig *jag älskar verkligen min svärmor! Hon är så långt från den klassiska mardrömmen man ofta hör om som det bara går, snäll och omtänksam och jätterolig.* och säger: "Du är så duktig och stark. Tänk att du klarar att låta bli dagarna i ända? Och  så himla praktiskt, då har du ju råd att unna dig såna här dagar när det är kalas med!"

Jahopp. Där rök de goda föresatserna all världens väg. Jag får helt enkelt offra mig och äta kakor idag. Ska bara ut och gå en mil först.....

2 kommentarer:

  1. Hehe... Ibland vänds situationerna upp och ner. Ut och gå med dig och ha bästa helgen! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Klart du ska unna dig! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!