torsdag 29 mars 2012

Too stressed for success

Gårdagen lyckades jag tappa en matlåda på fotknölen så jag fick en stor svullnad och ett blåmärke. Hur, jag bara undrar HUR, why but O why, kan man lyckas med nåt sånt? En matlåda? När jag stängde skåpet efter att ha tagit en ny klämde jag fingret så det numera är buckligt. Say no more. Sen hjälpte jag Molla packa inför hennes hemlig-ort-trip med farmor och farfar. Hemlig som i jag vet men inte hon, och hjälpte som i vrålade ut ironiska påhopp för att ungen gör mig galen!! Å andra sidan är inte hemligheter och ADHD inte en bra kombination, så det vore kanske smartare att vråla på hennes farfar som envisas med att hålla knipa ankomstorten ända fram till flygplatsen *men det gör jag inte. Vill bara förtydliga det. Oavsett vad jag tycker om X-man så är hans föräldrar toppen och jag gillar dem skarpt!*
 
Till slut fick Molla nog och gav mig en ansiktsmask. Se ovan. 1-0 till Moll.

6 kommentarer:

  1. Fotknölarna, varför finns de?

    SvaraRadera
  2. Undrar bara, hur stor är dom "MATLÅDA" egentligen och vadvar innehållet ?,
    särskild om den ger blåmärke och svullna fotknölarna ( se agneta, Fotknölarna, varför finns de? )
    PS, jag är stolt på molla, bokstavar eller inte, hon är smartare man tror !!

    SvaraRadera
  3. Hahaha vissa dagar kan man lika gärna stryka - jag har en sån i dag :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Buu å bläää...
    Jag e så avundsjuk, så jädrans avundsjuk... (sjunger högt och ljudligt).
    Men vart tusan får du all engergi att skriva från - jag mäktar tusan inte med hälften av dina inlägg, inte en tredjedel å när jag tänker efter knappt en fjärdedel.
    Å inte nog med det.
    Du tränar också.

    Guu vilken dålig människa jag är.

    Jag jobbar.
    Sen längtar jag hem till att äta god mat, dricka ett glas vin och runt 21.00 krypa till korgs.
    That´s me!

    take care
    /Carina

    SvaraRadera
  5. En flygresa till hemligt mål skulle sitta fin det......Kram!

    SvaraRadera
  6. Och efter det där har det varit tyst, bör man bli orolig?

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!