måndag 12 mars 2012

Tillfällen jag inte tycker tekniken gått framåt

IIIIIK! Man inser att smartphone, touchskärm och en vana vid ständig tillgänglighet kan vara vådlig när man istället för den Blocket-annons om Minimarket-skor man tänkt sig att titta på istället klickar sig in på match.coms annons från en Thorsten Flinck-stirrande 58-åring (enligt egen uppgift betydligt yngre) med uppknäppt skjorta och för mycket hårgelé *bara hårgelén ger en hint om att hans aktiva era var 1983-1989* som kallar sig Hot Stuff. Helt plötsligt förstår jag min mammas aversion mot teknik och datorer...
 
Jaja. Nu är jag vaken i alla fall. Samt blind på bägge ögonen.

7 kommentarer:

  1. :D:D:D Mycket bättre att kolla på duniga ankungar på morgontv! Inte be om ursäkt för paket - jag hade faktiskt glömt den haha
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken start på veckan! Nu kan inget gå fel.

    SvaraRadera
  3. Hehe... Inte illa. Det finns mycket Hot Stuff därute minsann... Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha , jag skrattar så jag måste lägga mig ned i soffan..På tal om match.com..
    jag satt med en väninna som jag tyckte kunde finna sig en "Hot Stuffing" VAD ser jag om inte en f.d arbetskollega..UTAN skjorta inne på hans kontor..
    Jag skojar INTE nu, jag skrattade så jag knappt fick luft.....
    kram din raring:)

    SvaraRadera
  5. Hahahahah! Fy fan.......Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!