söndag 4 mars 2012

Sunny sunday

Låång *nåja. Men en och en halv timme i alla fall!* promenad i solen. Snart Oreo-cheesecake hos Skitsyster d y- nämnde jag att jag gått upp 4 kg sen jag köpte Fantomen? Eftersom jag inte cyklar måste jag hitta nåt annat bra sätt att röra mig....

Myser runt i velourtunika, strumpbyxor och bara är. Letar resa- kanske man ska vara klyschig och åka till Cypern eller nåt- surfar bloggar och skulle vilja läsa DN men orkar inte gå och köpa den. En toppensöndag helt enkelt!



Det här ska jag äta i morrn tror jag- auberginerullar med halloumi och tomatsås! För ni har inte missat att det är Meatfree Monday va?

2 kommentarer:

  1. Ach jaaa en riktig toppendag och du vinner över mig för jag promenarade bara en timme i dag. Orkar inte gå ut en andra gång och ska bara ligga här och lata mig med mitt trassliga hår :))
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Oreo cheesecake?! Låter livsfarligt! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!