onsdag 21 mars 2012

Det lurar en sol bakom hörnet

Idag ska jag vara mindre gnällig än igår....om inte annat har jag ju just nu "förmånen" att hela tiden få nya intryck som sätter skitsaker som regn, magont och tidiga mornar i ganska irrelevant dager. För att sätta en gammal klyscha på kartan så här på morgonkvisten, ska man nog vara tacksam för varje ny dag man vaknar och mår bra helt enkelt? Är det dessutom sol ute och man får dricka morgonkaffe med sin kära ska man bara hålla käften och hylla sin Skapare!

Sitter på bussen mot Mårrans land och väntar in Campadrekampanjen.... Jag har just nu problem att kommentera hos i princip alla? Men så ni vet: jag läser, skrattar, begrundar och tänker på er, min telefon vill bara inte vara med och bekräfta det. Ok?

Onsdag, sol, jag hoppas ni sovit gott och har en god lunch att se fram emot- själv tänker jag inta obscena mängder gorgonzola och sallad!- och krama nån ni gillar idag! Lova det!

Feeling Good - Muse

1 kommentar:

  1. Jag skickar en virtuell kram till dig och så ska jag krama min systerdotter som kommer från Lund ikväll. Hon ska hälsa på mig... (jobba) några dagar och bo hos mig.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!