tisdag 20 mars 2012

Klimakteriet med stormsteg

Säga vad man vill om Mårrans land, men de jag jobbar närmst mot är väldigt trevliga människor. Jag skulle tro att de är ungefär i min ålder, med en dipp ner mot kanske.... 8 år? Men ALLIHOP HAR SMÅBARN?? Fatta hur gammal jag känner mig? Dock kan man stillsamt konstatera att det är ungefär samma issues på små och stora barn, det är bara anledningarna där bakom som varierar, t ex matstrejk, trotsåldrar, nattvak och diskussioner om huruvida overallen ska på till dagis/varm jacka istället för klädsam bolero på busshållplatsen trots att det finns snygga killar där. Typ så? Men i alla fall? I´m fucking ancient.

Idag ska en kille ha bäbisfika, dvs vi ska fira att han fick en söt liten Elin för två månader sen. Själv funderar jag på att ha klimakterietårta. Undras hur många som skulle trycka Accept på den kallelsen liksom?

3 kommentarer:

  1. Jag kommer på klimakterietårta;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha men det beror ju bara på att du fick barn när du var bara barnet själv! :-) Börjar man tidigt hinner man mkt mer!

    SvaraRadera
  3. Jag trycker "Accept" på den. Har aldrig ätit sådan men är övertygad om att den skulle passa mig i smaken precis. :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!