torsdag 17 februari 2011

Bandy alltså?

Men bandy var ju jättekul! Kallt, men kul. Kan iofs varit sällskapet som gjorde det.... jag träffade nämligen världens bästa Singelmamma live, alive and kicking! Och hon VAR verkligen varldens coolaste Singelmamma med *hallå, hon fick med mig på bandy liksom?*

På bandy finns även helhäftiga små farbröder här jag lärt mig: en trogen Bajenskara samt otroligt charmiga! Jag är tagen med storm- av både cool Singelmamma, bandy och charmiga farbröder!- och kommer definitivt göra om det!

Nu väntar en lång, intensiv dag... Om Gud och SJ vill är jag hemma runt åtta ikväll, och då ska jag och Dr Evil sitta i ett par timmar msed 1X2-frågor och 1-5ratings.för att i morrn träffa ny kurator om Odd Molla (som för övrigt har varit mer eller mindre en dröm den här veckan?)

Och DÄR höll jag på att missa pendeln för andra gången den här morgonen... varför går tågen från olika spår hela tiden? Fatta hur komplicerat sånt blir för oss lantisar? Va? Va?

4 kommentarer:

  1. Hoppas du ändå hamnar på rätt spår (ler)!

    SvaraRadera
  2. singelmamman är den bästa singelmamman ever!!

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj! Tänk på mitt ego.. det växer och blir gigantiskt nu! Tack Queen, och Suzan för era ord.

    Du är inte ensam om att bli förvirrad. Jag tycker det skulle vara lag på att tågen går från samma perrong alltid. Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha! Jag trodde att du skulle spela bandy först:) Har aldrig varit på nåt sånt, här är det hockey som gäller....Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!