lördag 12 februari 2011

Vem vill ha fishy taco?

Eftersom jag är Buzzadör, får jag ibland gratis varuprover hemskickade. Den här gången blev det kryddmix till taco- fast till fisk! Tre tävlande får två paket kryddmix vardera!

Nu tänkte jag lotta ut några till er. Tävlingsmomentet är detta: jag vill att ni i en kommentar nedan beskriver ert jäffligaste tacominne! Allt är tillåtet, spruckna skal som spridit köttfärs ner i urringningen, barn som vill ha taco varje fredag, taco som var ok men tequilan till får er fortfarande att må illa- allt! You name it! Enväldig domare blir Dr Evil, Mumlan och Odd Molla. Är alla minnen lika skojiga (vilket jag har en känsla av) tar jag till en slumpgenerator.


Liten fotnot: Vill du också bli Buzzadör och testa skojiga grejer? Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Montezumo)

3 kommentarer:

  1. Skit oxå! Har inga bad taco-memorys:( Däremot bad Tequila-memorys! Jag och min partner in crime Zandra drack upp en 70:s Tequila vid en Vårmönstring här i Linde (raggarträff). Blev pissefull och har inte så många mer minnen än att jag hällde ut en hel flaska Sol på fötterna på en kille. Vet inte varför, me han var INTE så glad.......Konstigt.....Kram!

    SvaraRadera
  2. Sorry. Inga dåliga tacominnen här heller. Bara glada familjemystillställningar, där alla hackar, mal och blandar tillsammans. Gott är det oxå. /Nillon

    SvaraRadera
  3. Vet inte om jag heller har så taskiga taco-minnen. Drog ihop ett kompisgäng på 4 barn familjer (måååånga ungar) och annordnade taco-knyt. Jag bossade som vanligt och talade om exakt vad varje familj skulle ha med sig. Vi skulle göra köttfärsen och resten skulle gästerna ta med...
    Hur svårt kan det vara?
    Det var tydligen det för där stod vi med en himla massa drickbart, en stoooor gryta med smarrig och het köttfärs men typ 1 paket skal och 3 tomater....

    Men det blev en trevlig om än ganska blöt kväll...

    /SuperSuraSilverSara
    http://supersupersurasilversara.blogspot.com/

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!