torsdag 10 februari 2011

September


Nu har jag bestämt mig: jag ska se ut som September för hon är så fantastiskt snygg! Jag ska bara växa 20 centimeter, gå ner lika många kilo, blondera mig och bli sådär naturligt fräsch så är saken biff sen=)

Eller nja... det låter lite svårt- jag menar, så mörk som jag är så är det i princip helt OMÖJLIGT att bli sådär snyggt vitblond? Jag tror jag nöjer mig med att köpa likadana skor istället.


De här. Fast de här är Minimarket. De finns som Sixtyseven med. I löööööv Sixtyseven!

4 kommentarer:

  1. Hehehe, fungerar säkert kanon när du cyklar till jobbet i sommar.

    SvaraRadera
  2. Hmmm uppdatera gärna din kusin med noll koll!! Vad är sixtyseven ?? :P

    SvaraRadera
  3. Ja börja man blondera på ditt mörka hår är risken överhängande för att du ser ut som en hemblekt polack, dvs lite så där halmgul i stället. Skit i det va? Kram

    SvaraRadera
  4. Men ser man på, ett par dojjor som i värsta fall faktiskt skulle kunna hamna på mina fötter :)

    Å he he från en Bloggwannabee till en annan - DU e tammetusan BÄÄÄST!!!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!