onsdag 16 februari 2011

Idag som idag som idag....

Sitter på det i särklass skakigaste X2000 jag nånsin åkt. Jag ska dock inte klaga;  det här tåget kör ju i alla fall, det är mer än vad man kan säga om de flesta andra tåg den här årstiden!

Efter en dags kontaktskapande verksamhet och inspektion, ska jag träffa en ny kontakt och inspektera bandy- det ni! Och kontakten ifråga är ingen mindre än världens coolaste Singelmamma! *ni får kolla till höger för länk, såna fånigheter som att länka vill inte min telefon veta av...*

Kul. Spännande. Jag tror idag blir en bra dag:-)

Skickat från min HTC

4 kommentarer:

  1. Kul med dejt! ..Inte lika kul med bandy dock, hehe =)

    (Länge leve HTC!)

    SvaraRadera
  2. Bandy is da shit! Som vi säger här i storstan. Ser fram emot vår träff, så jag knappt har tid att jobba. Jag tycker att vi kan strunta i våra jobb och träffas tidigt istället. SES!

    SvaraRadera
  3. Då kommer du garanterat få trevligt,för den singelmamman hon är trevlig hon ;)

    SvaraRadera
  4. Lyllo dig då.
    Men jag har paxat henne på lördag.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!