tisdag 8 februari 2011

Välkommen bitterljuva tisdag

Vilken skitdag? Det fanns ingen frukost, det blåser nåt rent enormt och eftersom jag ska på föräldramöte- vilket inte lättar upp stämningen- i andra änden av stan ikväll blev jag tvungen att ta bilen, Mumlan har hällt vaniljparfym över min skinnjacka så att den luktar som ett lettiskt horhus och den går inte att kemtvätta, och Odd Molla är ledsen för att hennes pappa är en idiot *mitt uttryck, inte hennes. Hon är mer diplomatisk lagd, samt verkar fortfarande av nån outgrundlig anledning gilla fanskapet?* På jobbet är jag helt själv eftersom vi slängt den ena kollegan åt vargarna, jag har inte hört ett ljud sen igår kväll så jag hoppas han överlevt samt inte sitter i fosterställning under ett bord och gråter, och den andra har äntligen insett att hon faktiskt är sjuk och gått hem och lagt sig den lilla stackaren..... Lunch har jag ingen med mig och här finns ingen restaurang eller affär, kaffet smakar som om en iller krupit ner och dött i det och Mikael Persbrandt har fortfarande en roll i The Hobbit. Kan det bli värre?
 
Men i morrn har jag en AW med mina bästa brudar samt Snygg-Eric och nästa tisdag kommer Mr och Mrs Metal. Så ja- det finns ljuspunkter. Om än få.

5 kommentarer:

  1. Nä nu blir det inte värre. Men jag klandrar dig inte om du råkar slå ihjäl någon idag. Skickar en stor KRAM

    SvaraRadera
  2. Helt rätt inställning...se fram emot och fokusera på morgondagen. Denna dag tycker jag att du skiter i.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, förlåt att jag skrattar. Men du kan verkligen måla upp en bild genom dina texter! Jag vill också kunna skriva så!

    SvaraRadera
  4. Någon måste varit full eller jävligt pårökt när de tog det beslutet angående Persbrandt och the Hobbit.

    Skkååålslhhh...! I know, lets find a random swedish actordude and put him in the hobbit for the true nordic feeling of this character..´!!11"...?

    SvaraRadera
  5. Ja fy fan vilken dag! Och visst är det tur för en del suckers till pappor att deras barn är så lojala.....Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!