onsdag 24 mars 2010

Ååååånej!!

Kan vara alla saffranssemlorna igår (jupp, jag lyckades övertala Odd Molla!), den nya kaffesorten som verkligen smakar som mumifierade bävrar som pulvriserats, rostats, kryddats med pottaska och sen ytterligare bränts till kolatomsnivå, anblicken av mig själv i spegeln denna arla morgonstund eller helt enkelt bara maginfluensan som går just nu, men jag mår verkligen jätteilla!

I värsta fall får storasyster följa med lillasyster till frisören i eftermiddag. Det känns som nånting som kan sluta riktigt intressant i hårväg, men just nu vill jag verkligen inte ens lyfta huvudet från köksbordet. Ska ta mig till sängen så fort jag uppbådat lite energi. Och jag som har massor att göra idag=(

Philemon Arthur and the Dung – Jag Mår Så Illa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!