tisdag 9 mars 2010

Goddamn????

Köpte igår ett par rejäla walkingskor (fatta hur fula såna är?), och firade detta med en- om än inte så himla lång?- promenad igår. *alltså utanför den lilla skogsdungen där jag bor, den har jag gått till leda på sistone* och idag har jag ÄNDÅ ont i skinkan? Har haft usch-i-as-skinka sen jag och Yeahnnie vandrade en ca-timme med powerwalk förra veckan, och det är förbannat irriterande?

Uppenbarligen håller jag på att bli gammal. Tilläggas bör att jag dessutom ätit havregrynsgröt till frukost alla vardagar senaste veckan. Är inte det pensovarning så säg? Till mitt försvar vill jag tillägga att enda sättet att få Odd Molla att inta nån form av frukost är att a) ge henne nåt som består av 50% socker och 40% nåt annat, toppat av 10% socker, alternativt att ge henne gröt. Förbannat tråkigt att koka bara en portion gröt, och jag gillar faktiskt gröt (varvid vi är tillbaka till pensovarningen igen....)

Vad ska jag göra med ischiasskinkan? Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!