fredag 19 mars 2010

Har du en krabba i fickan eller är du bara glad att se mig?

Aaaaaj?? Hur i hela fridens namn tänkte han här? Alltså, ska man stjäla saker får man väl ändå göra det med urskillning? Och med tanke på att han stal den åt sin flickvän; vad blev raggningsrepliken? "Har du en krabba i fickan eller är du bara glad att se mig?"

Apropå
mitt Björginlägg så kom Dr Evil hem nu för en stund sen.... Jag gillar Björg för de ganska kaxiga smyckena, det är citat som man oftast förknippar med rebeller och coolingar i filmer. Det är lätt att glömma bort den kärlek som ofta både ligger bakom och som går att tolka in. Det finns en berlock som verkligen beskriver allting Dr Evil är för mig.

You had me at hello


För det var verkligen så. Han sa hej, och jag var fast. Det tog ett tag att få honom att inse den väldigt uppenbara sanningen om att vi var gjorda för varandra, men jag hade inga som helst tvivel från dag 1. Illa men sant? Sicken tur att det gick att övertala honom- eller rättare sagt vilken tur att jag har en sån grym övertalningsförmåga! Men men, är man gammal säljare så är man=)

1 kommentar:

  1. Men vilken tur du hade med smycket:-)
    Det var ju ett riktigt bra pris!!
    Ska bli spännande att se vad mannen väljer ut för hänge till mig sen ;-)
    Jag är också försiktig med vita kläder, lyckas alltid få någon fläck hur jag än försöker att uppföra mig:-D
    Ha det gott,
    Kram Mia

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!