fredag 26 mars 2010

Enkelt, på gränsen till genialt!

Eftersom jag för tillfället inte har nåt liv överhuvudtaget, så är det ganska små saker som gör mig glad och upprymd. Som t ex detta: portionering av majonnäs direkt från tuben!! Det är ju genialiskt!

Det kan tänkas vara en försumbar grej för mänskligheten, men för en flicka som i sin svunna tonår lyckades sätta i sig 5 kg majonnäs på två och en halv månad (med bistånd från Lilla Pullan dock!) så är det här STORT! Jag älskar majonnäs, men numera har det ju en betydligt större tendens att sätta sig runt midjan, och det är svårt att få den exakt rätta mängden- inte så mycket att det rinner över (läs "sätter sig runt min mage") men inte heller så lite att man inte känner det där lilla vinägerstinget.


Det här kommer göra mig lycklig hela fredagen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!