måndag 8 mars 2010

Uäääääk

Det finns saker man INTE vill hitta i sitt handfat.

  1. Avklippta naglar. Vanligt förekommande i ett hushåll där Odd Molla ingår
  2. Foundation. Alltid förekommande i ett hushåll där Mumlan ingår
  3. Sten. Förekommer i hushåll där båda ovannämnda ingår. "Tjejer, jag lovar att inte bli arg, men kan nån tala om vad som hänt med handfatet? -Vi vet inte. Men nån kan kanske ha lagt sten i det eller nåt?"
  4. En sovande katt. Hår överallt och förr eller senare stopp.
  5. Ölkapsyler. Kommentarer överflödiga.
  6. Sina egna fingrar. Det är ta mig skråen skitäckligt att rensa handfat??

Nu ska jag masa mig iväg till kontoret. Hörde nämligen att det vankas gratis lunch- som arbetslös parasit gäller det att sno åt sig alla fördelar man kan få (och så kan jag kanske förstöra lite stämning genom min blotta närvaro- MOHAHAHAHA). Eller så kan man kanske helt enkelt nöja sig med att konstatera att jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN vill ha min blankett till Trygghetsrådet. Det finns så himla många roliga kurser jag vill gå nämligen, känns som om jag inte kan börja fort nog!

Thank you for listening, over and out.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!