fredag 19 mars 2010

Björg till QFE för jag är så bra!!

Jag fyller snart år. I min almanacka står det med tydliga bokstäver: "Glöm inte att köpa ett fint Björgsmycke till Mia för Mia är så himla bra!" Tanken var att jag skulle få det i födelsedagspresent från mig själv=) Dock kunde jag inte hålla mig eftersom det är 30 % på alla Björgsmycken i min lokala affär just nu- så nu har jag köpt ett! Tyvärr fanns inte just de hängen jag ville ha utan det blev själva läderbandet, men det gör å andra sidan ingenting för jag hade ändå inte löst ut allt på en gång, det här är en goding jag vill suga på länge och hitta precis de favoriter som passar just mig. I stället tog jag en snabbsväng till den lilla hantverksboden längre ner och köpte lite billiga hängen så länge- varav ett en tämligen exakt kopia av denBjörg-nyckel jag stått och tummat på! 15:- istället för 350:-, jag kan leva med att det är en fejk och istället lägga pengar på klockrena citat som "Even when I´m wrong I´m right", eller varför inte "I tried being resonable. I didn´t like it."

Ber om ursäkt för den dåliga bilden- mobiljävel säger jag bara!!! *och tuggar lite på tvålen*

Sen vill jag passa på att klaga över att min kusin tänker överge oss och flytta till Finland. Jävla han. Ett muminluder är vad han är! *med referens till Hey Baberibas parodi på familjen Gardell/Levengood* Vafalls? Hur kan man göra så mot människor, som Odd Molla brukar säga?

Hempa kom heeeeem, för vi längtar efter diiiiig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!