tisdag 2 mars 2010

Tooooo much??

Vissa dagar har man helt enkelt inget att tillägga. Man känner sig riktigt, riktigt, RIKTIGT ordentligt frustrerad men eftersom man är en vuxen förnuftig människa så inskränker man sin förstörelselusta, vrede och innersta demoner till att riva sönder det där utskrivna receptet från Arla på blåbärspannacotta man skrev ut förra veckan men som av nån anledning blivit kvarglömt liggande på kontoret i små små bitar. Man knyter nävarna i fickorna och biter ihop ilskan, men himlar med ögonen åt kassörskan (men inte förrän man gått därifrån) på Konsum för att hon var så förbannat långsam med växeln. Eller hugger en p-vakt eller supporttekniker enligt tidigare utläggningar (ni som hört dem).

Ibland önskar jag att jag var lite bättre på att tygla mitt humör. Idag är dock en sån dag när jag är ganska glad för att jag har svårt för det. Ibland är det bara bra att ryta ifrån. Fortsättning följer- jag lovar=)


Thank you for listening, over and out.

Tjenare Kungen – Bara för mycket - Long Version

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!