lördag 13 mars 2010

Trinity och bubbel

Igår dök en ytterst efterlängtad Mrs Metal upp! Vi skulle prata tjejiga saker, dricka vin och laga middag som sen skulle avnjutas av födelsedagsbarnet Dr Evil, Skitsyster d ä och Skitsvåger d . Men vi började med en riktigt bra playlist- eller om den var så bra vet jag inte, men vi tyckte det var bra iaf=) 80- Mia&Fia

Av mina f d kollegor fick jag en Voodoll när jag
slutade, och igår tyckte jag och Mrs Metal att det var dags att ta tag i det hela....


Utrustade med varsitt glas bubbel läste vi noga instruktionerna och satte igång:


Nån som försökt andas genom näsan när man dricker bubbel nån gång??? Ok att ta sig an en utmaning i äkta trinityanda, men det där var bara löjligt=)

För Trinity är framgång en självklarhet. Hon är kreativ, målmedveten och inspirerande. Med intelligens, nytänkande och empati som främsta vapen når hon sina mål.

Trinity är inte rädd för att ta sig an en ordentlig utmaning. Men framförallt är hon inte rädd för att lyckas och blir framgångsrik.

Trinity ger dig kraften att lyckas och uppnå dina mål.

Den som lever får se. På måndag ska jag söka inte mindre än tre jobb. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!