måndag 15 mars 2010

Äntligen!

En gammal favorit här hittat hem igen:-) Jag ägde en gång i tiden en sån här, men gav bort den till min favoritkusin för att den var lång och opraktisk.... Nu har jag ropat in en billig från Tradera och klippt av den upptill, jag älskar ju detaljerna nedtill och dragkedja kan jag leva utan!

Tyvärr syns inte den jättefina rundningen nertill- jag tänker inte återge vad Mumlan använde för språk när hon försökte använda kameran i min mobil, men låt mig säga som så att hade jag inte använt kameran själv och vet hur frustrerad man blir hade jag tvingat henne att tvätta munnen med tvål=)


Nu ska jag bara hitta en bra kofta och ha till och så är jag nästan redo för anställningsintervju.... Ska bara hitta nån som vill anställningsintervjua mig med. Har suttit i två timmar nu och "kompetensinventerat". Helt sanslöst att en sån ytterst kompetent, fantastisk, suverän superlativsmänniska som jag är uppsagd?? Arbetsbrist hit och arbetsbrist dit; så otroligt fantastisk som jag är så borde de ju ändå ha sparat på mig i en monter eller nåt? Jisses.... måste nog ta en paus innan jag får storhetsvansinne alternativt kräks av min egen i skrift påstådda förträfflighet tror jag=) Å andra sidan är det lika bra att ligga i medan självförtroendet håller i sig.....

1 kommentar:

  1. Naw favoritkusin :) Nu blev jag rörd!
    Bye the way snygg du blev i kjolen :p

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!