onsdag 31 mars 2010

Det blev en limpa i alla fall.....

ASCOOLT! Kolla Julia Skotts bilder i hennes projekt för ökad kroppsmedvetenhet; tror de flesta av oss har nåt att lära sig där?

Av gårdagen blev mest ingenting sen, jag bakade en limpa och skrev en ansökan, men kom aldrig iväg till själva mötet. En nära anhörig till en av de mina lämnade henne och hennes syskon igår. Har suttit hela morgonen och filat på ett inlägg för att bli av med ilska, sorg och frustration men samtidigt inte lämna ut någon, men det går inte... För en gångs skull ska jag försöka med det jag är sämst på- att vara tyst! Ibland räcker inte orden till, och det är nog han den förste att skriva under på.

Jag vet att du är i himlen nu- ditt helvete var på jorden!

1 kommentar:

  1. Roligt att du gillade inlägget. Jag brukar också köra köpstopp då och då. Det är en rätt skön känsla att känna att man faktiskt klarar sig utan att köpa något (mat och liknande undantaget)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!