torsdag 25 mars 2010

Jag hörde massa fåglar!

Så här fint gjorde jag och Odd Molla igår efter att hon varit och klippt sig! Vi köpte även en trollhassel som påskris (vanligt påskris är ju tyvärr väck med tanke på Mumlans allergi) och fjädrar är ju också bara att glömma då krigarkissarna skulle fälla det hela på mindre än två minuter. Kan i efterhand meddela att alla de små fina, handgjorda ulliga duniga kycklingarna också är ett minne blott numera....

Det är vår i luften och jag har äntligen varit och inhandlat den vita tunika från HM Garden Collection som jag väntat på så himla länge. I alldeles för tunn jeansjacka cyklade jag sen upp till gamla jobbet för att luncha med Yeahnnie och Konkurrentkonsulten. Mycket trevligt, även om jag och Yeahnnie inte kunde avhandla riktigt allt skvaller vi tänkt oss. Men det tar vi mailledes eller ännu bättre över ett glas AW-rosé =) Nu tänker jag bara ta en lugn och skön eftermiddag och leta rätt på chokladen jag läste om nånstans- Chili&Cherry! Nån som testat?

Annars, om man inte vill äta goda saker kan man göra en Malenami. Ascoolt and I will try this at home (förslagsvis en dag när Dr Evil inte är hemma)!!

Thank you for listening, over and out....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!