lördag 30 oktober 2010

Have I told you that I love you??

Inte nog med att jag missade tåget- det jag väl kom med blev försenat! Eftersom jag missade markservicen hemma, fick Dr Evil ta den och jag tog istället hand om Systemet... Så såg ni ett styck liten knubbig stressad dvärg springa runt med en stor blomsterbukett och en klirrande systemkasse så var det jag=) "Jag-älskar-dig-förlåt-att-jag-är-två-timmar-sen"- ursäkter kallas det....

Klockan är nu halv två och jag har precis ätit frukost. Igår somnade både jag och Dr Evil påklädda på sängen med tänd taklampa klockan 22 i väntan på Mumlans hemkomst. Vaknade igen halv tolv av att hon faktiskt var hemma- och hade varit det ett tag- och gick och la oss. Vaknade i morse vid 10.

Vad jag ska göra idag? Inte ett förbaskat dugg mer än att titta på handbollsmatch och besöka Ömma Modren. Inte ett handtag skall uträttas i helgen- jag är helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!