torsdag 28 oktober 2010

Urvriden trasa

Sitter på tåget hem från Göteborg... Jag skojar inte om jag säger att förutom den tid jag sovit och en halvtimme morgon ock kväll har jag inte haft en minut i fred sen i tisdags! Konferens i dagarna tre, fantastiskt kul, stimulerande samt väldigt lärorikt, men nu orkar jag inte vara trevlig mera:-) Just nu njuter jag av att inte behöva prata eller lyssna på en enda person på minst tre timmar! Och därefter blir jag ju återforenad med la  Familjs, så då är jag umgåssugen igen ska ni se!

I morrn blir det Västerås och ny kurs. På måndag får jag nytt uppdrag och en för mig helt ny, tuff utmaning. Jag är grymt taggad faktiskt? Med en sjysst termosmugg och ett par rejäla Sixtysevenklackar ska jag slå världen med häpnad! :-)

Skickat från min HTC

1 kommentar:

  1. ÅH! It`s alive:) Hörrödu, om du ändå är i Västerås kan du ju komma hit och hälsa på, det är ju bara en 10-12 mil från Västerås till Linde;)Skit i kursen förresten:) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!