tisdag 5 oktober 2010

Sorgligt och lite läskigt

Vad ni ser här är (förutom mina ben) är senaste numret av Amelia. Eller rättare sagt- jag TROR det är senaste numret? Det låg nämligen ihop med en till Amelia som också var inplastad, jag här tydligen inte hunnit läsa den heller. Eller Plaza för den delen, den var också inplastad.... Men Plaza minns jag åtminstone att jag beställt en prenumeration.

Men banne mig att jag kan minnas att jag beställt Amelia? Uppenbart har jag gått och blivit senil på allvar.
Published with Blogger-droid v1.6.0

3 kommentarer:

  1. Det kanske är någon som vill överraska dig :-)!

    SvaraRadera
  2. Åhh, jag svämmas också över med både Amelia och Tara - har jag beställt dem???
    Jag hinner inte läsa å vet inte om jag har lust heller, kanske var det så att något oemotståndigt erbjudande följde med???
    Vad mins jag?

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!