torsdag 7 oktober 2010

Jag tror att det blir de här!



Sen kan jag dö lycklig.... typ.

8 kommentarer:

  1. Träskostövlar? Intressant. Är de lika sköna som de ser ut, och är de varmfordrade eller... (varför går jag inte in på länken och kollar)? Ja många frågor blir det.

    SvaraRadera
  2. Riktigt coola dojjor!

    Skrivit lite tydligare nu hur jag menade. Eftersom det är en omröstning till nu (knepiga regler) så borde väl de gamla rösterna fortfarande räknas? Hoppas det. :)

    Tack för du röstat.. :))

    SvaraRadera
  3. Singelmamman: jo, träskor ÄR faktiskt precis så sköna som de ser ut? Dock tycker jag faktiskt att de är lite dyra- 1800 fläskiga spänn för träskor är lite magstarkt ändå... Varmfodrade var de nog inte så mycket, men det var fleece på insidan, rutigt och så kunde man vika ner skaften så det syntes;jamenellerhur att jag tänker gå runt och avsiktligt flasha ett rutigt fleecefoder liksom?

    Katja: aha.... men jag röstade både då och nu för säkerhets skull=)

    SvaraRadera
  4. Ohhh fy fan vad coola! Men behöver ju en rejält coolt katt för att bära upp dem. Fast det lär ju inte vara några problem hos dig... ;)

    SvaraRadera
  5. För en som upplevde 70-talet när det var som bäst med utsvängda brallor, platådojjor och fårskinnspälsar så passar jag på dessa stövlar.
    Lite av 'been there, done that'
    Stt Perre är kort nog att bli kortare med mig i platåisar gör saken sitt till

    SvaraRadera
  6. Nu är de på väg!! Och jag är sååå lycklig...=)

    Sanni: Å tacktacktack hjärtat- vad glad jag blir!

    CLE: Nej jag förstår dig. Jag är likadan med 80-talet... Dock har jag ingen som helst förståelse för hur man kan bli FÖR lång?? Med mina 153 cm har det hittills aldrig hänt- hallå, min 11-åring har vuxit om mig hemma??

    SvaraRadera
  7. wehu, tack för rösterna dina!!! :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!