onsdag 23 maj 2012

All way in

Onsdag idag och världens bästa Ömma Modren fyller 60 år!

Själv har jag glömt skärpet till mina nytvättade Pleasejeans. Och alla ni andra som äger ett par förstår precis dilemmat.... Jag hoppas jag tog på mig snyggtrosorna idag, för de lär ju skymta upp framåt eftermiddagen?

Dagens soundtrack blir följande Kryptonite- 3 Doors Down Varför? Två anledningar. Igår mötte jag Darth Vader på stan. *Nej. Jag var inte full. Men det var ärligt talat så jag fick tänka efter först?* Och nästa vecka lunkar jag Blodomloppet iklädd Supermantröja, och jag förhandlar som bäst med mina lagkamrater om vi inte kan köra all way in och ha kompletta dräkter- ska jag springa ska jag banne mig göra det med mantel! Håll tummarna!

4 kommentarer:

  1. Hihi. Vet precis vad du menar med jeansen. :-D
    kram

    SvaraRadera
  2. Hm..nu kom jag på att jag ska sortera i troslådan och slänga alla fulingar. Jag var på en jeanssemester utan skärp på ett "härfinnsingakärpattköpa" ställe. Sprang omkring och höll upp brallorna hela tiden tills jag kom på att jag hade en tunn sjal som jag pillade in i hällorna och förankrade dom! Ha en kul kalasdag och bjud gärna på en bild med dig i mantel efter loppet:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. OM du springer i full Supermanoutfit får du fanimej bjuda oss på bildbevis på det hela! Jag kräver bildbevis;) Kram!
    (Och grattis till den ömma modern:)

    SvaraRadera
  4. Grattis till mamma! Klart som korvspad att ni ska ha mantlar. Ni skulle ju vinna. Bäst klädda ;-)

    Du , ingen vet vad en moffla är, allra minst vi men lik förbaskat ska kidsen göra en på uppdrag av dagis. Våra mofflor har hatt och är jäkligt stekiga.

    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!