måndag 21 maj 2012

Lite brun om knäna trots allt

Måndag! Sol! Roliga saker i veckan!
 
Odd Molla har skickat efter en långklänning i leopard från Gina Tricot. Hon kommer bli helt smashing! Själv fick jag en jättefin tröja av Ömma Modren igår, men upptäckte på jobbet att jag  redan fläckat ned den....men men. I Mårrans land ser ingen sånt. Man kan nog gå runt i säckväv utan att nån bryr sig tror jag.
 
Helgen har ägnats åt altanbygge (dr Evil) och anläggande av kryddträdgård (fyra färdigköpta plantor i en balja, men jag grävde upp jorden ur komposten själv!= jag), vinåprovning, grillning (eller nja. Vår grill visade sig vara trasig så vi fick hastigt och lustigt låna en) samt brödbak och eldning. Vi frös oss igenom helgen, men söndagen var fin! I morse var jag dock en smula trött och hann inte riktigt med kaffet,så nu sitter jag på jobbet och sugen på en chaite istället.... men förr eller senare vaknar jag väl till=)
 
Men nu ska verkligheten hinna ikapp. Thank you for listening, over and out.

1 kommentar:

Vassego, här är Pratpinnen!