måndag 14 maj 2012

Is it gonna go my way?

Herrejäfflagud. Den här mannen är 10 år äldre än jag. Nu går jag och drar nåt gammalt över mig* typ min sambo född samma år som jag... * Och farbrorn ska ut på turné!! Faktiskt är jag lite sugen (på konserten. Inte på Lenny. Jag skulle, perverst nog, känna mig tantsjuk om jag ens övervägde tanken?! TITTA på honom liksom?)


Jag sitter och sliter i mitt anletes svett. Jag har 140 timmar till mitt projekt. Efter att ha skurit med osthyvel och slitit hund med treans sandpapper är jag nere i 178 timmar.... men jag hävdar envist att eftersom en av resurserna som bara är inne 20 timmar måste utbildas, och snäll som jag är gör jag det genom att låta honom vara med. Det KAN gå?!:-P

Men nu tar jag kväll. Jag ska promenera, duscha och städa köket. NEJ JUST DET- jag behöver ju inte städa köket för det har inget golv! Sicken tur. Där sparade jag en halvtimme=) 

3 kommentarer:

  1. Visst fan är han läcker!! Kram

    SvaraRadera
  2. Lenny är ju avsläcker, inte så många i hans ålder som jag går igång på!;)
    Skönt det låter att inte ha golv och därmed slippa städa!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha... Ja, jag minns Kravitz sedan förr. Läcker minst sagt! Och lycka till med projekt! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!