söndag 6 maj 2012

Yeah let´s rock the place- ska bara lägga i mer pengar i p-automaten först....


Kvällens begivenhet var Little Marbles ihop med Mumlan, Dr Evil och Fina-Sara med vän. Jag var INTE äldst i publiken! Visserligen beror det på att Dr Evil är 3 veckor äldre än jag och föräldrarna till bandet som spelade efter dök upp, men i alla fall. Man vet att man är medelålders samt svenne banan när man mitt i en konsert kommer att tänka på att man måste komma ihåg att lägga i mer pengar i parkeringsautomaten. How rock´n´roll liksom?

Men jag älskar Little Marbles. Man kan bara inte låta bli att dansa!

3 kommentarer:

  1. Jag har ingen bil så det där med pengar i p-automat gäller inte mig. I stället förfasas jag över mössa mitt i sommaren/inomhus :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. ha ha ha , men så sant:)) å vad jag skrattar!!!
    kram:)

    SvaraRadera
  3. Har aldrig hört talas om Little Marbles......Men är lite impad och ger dig vuxenpoäng deluxe över parkeringsautomaten;) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!