onsdag 16 maj 2012

Nedräkning








Ja du Rosen.... det är inte som din Mallorcaklänning men det närmsta jag hittat. 399:- och 30%rabatt passade dessutom min skrala plånbok bra för tillfället!


Igår var det AW med trevliga exkollegor, dessvärre var jag så djävulskt trött att jag knappt hängde med på vad nån sa.... Avrundade kvällen med en först en cykeltur och till sist en lång promenad i det faktiskt ganska fina vädret. 

Sista arbetsdagen innan välbehövlig långledighet. VI räknar ner nu=)

2 kommentarer:

  1. Men du - inte alls långt ifrån! Kommer att bli skitsnyggt när du fått lite färg! Jag ska inte ha min första veckan haha. Nä då ska jag i stället klämma på mig en Tadaa i silky purple? Hm hur tänkte jag nu - blågrönvitblek i den klänningen :o)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!