onsdag 9 maj 2012

Hjälp, efterlysning, upplysningar önskas

Strömmingen var tyvärr medioker. Brödet däremot var fantastiskt! Fan också.... så nu har jag kolhydratladdat för idag så det räcker och blir över. Men lunchsällskapet var helt ok det också!
 
Men nu till det viktiga- jag behöver lite hjälp av er smarta brudar därute!
 
Fråga 1: Odd Molla fyller snart år och mitt huvud är totalt tomt på presentförslag.... det enda hon önskar sig *som inte är hårförlängning eller backstagepass till Eric Saade vill säga* är vita Converse. Nån som sett några rabattkoder till sådana nånstans? Det bär mig verkligen emot att köpa ett par vita tygskor för 700:- till en donna som sliter ut ett par HM-sneakers var tredje vecka liksom?
 
Fråga 2: Desigual fast för män: var hittar jag det?
 
Fråga 3, eller snarare en stilla liten undran: Grandmas coat i vintage berry- ingen som sitter på en sådan och vill bli av med den?
 
Tacksam för all input jag kan få- puss och kram alla fina hjälpsamma människor!
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Prova Tradera när det gäller Converse till dotter du kan oftast få ett mycket lägre pris där än vad du får hos andra webbsäljare.

    SvaraRadera
  2. Desiguals egna butiker har även för män. Om du har en sådan i närheten :) Kram

    SvaraRadera
  3. Kan inte svara på nån av dina frågor men du kan få en kram:)

    SvaraRadera
  4. Du kan alltid testa rabattkoder.se, att betala fullt pris är för loosers, som dom säger;)

    Helena

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!