söndag 22 april 2012

Clean säljes

Senast jag skulle fylla på parfymförrådet blev det billigare att köpa ett set än den Clean jag ville ha och den jag var sugen på, än att köpa dem var för sig. Då kunde dessutom Mumlan få den hon spanat på också.

Men Clean Original blev över... vi har en sådan från förra setet vi köpte, och det är nog den vi använt minst- Moll gillar den och använder den, men inte varje dag (pga av den tjurskalliga mamman förbjuder parfym i skolan=) Men det kanske finns nån annan som gillar den?

Så... Clean Original 30 ml Eau de Parfum, utan kartong pga att den kom i ett set men oöppnad, 150:- plus frakt eller om man hämtar den i Linköping. Mejla Mia på mejlamia@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Tjenixen!
    MIn favvodoft Clean - Warm Cotton sjunger på sista versen och vi ska inte åka utomlands förens i augusti.
    Så, yepp - jag är intresserad.
    Ska bara ta mig förbi något parfymeri och dofta på den och se om den funkar på mig.

    Jag tillhör för övrigt den hemska typen som inte tar notis om allergiker utan duttar på mig efter bästa förmåga.
    Hemska jag!

    Återkommer

    SvaraRadera
  2. Har massa parfymer men är väldigt nyfiken på den där så hojta till om du har den kvar! kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har mailat dig- tror jag=) Hade en gammal mail jag använde

      Radera

Vassego, här är Pratpinnen!