tisdag 17 april 2012

Yet another day in our lives

Snöstorm i Mårrans land... vad mer finns att säga?
 
Jag är fortfarande ledsen över min bil. Det är lite som att en epok i mitt liv är över, nu är jag gammal och tråkig och pensionssparar och kör kombi-Audi och hellre hyr film än går på bio och inte äter snabbmat för det är onyttigt och inte särskilt gott och aldrig mer kommer vara bara QfE, utan bara någons mamma, någons fru, någons anställd, någons kollega, någons ytligt bekante eller någon som skriver arga lappar i tvättstugan. Man känner sig aldrig så fri som i en bil med flames, så bara är det och nu är den tiden förbi!
 
Jag har vårklänning och peep toe snöstormen till trots. Alltid piggar det upp någon!

2 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen. Men i bland måste man gå vidare. Du får väl pimpa Audin med flames;) Kram

    SvaraRadera
  2. Du kommer ALLTID vara the Queen of Fucking Everything!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!