tisdag 3 april 2012

Don´t feed me after midnight

Mina vänner, vi är på tisdag i en fyradagarsvecka. Jag ser ljuset i tunneln!
 
GODDAMN vad godis det är överallt?! Hur ska en flicka kunna stå emot? Jag har laddat med granatäpple, keso, salta mandlar, samt grundat med en gigantisk frukost på äggröra och lax, men let´s face it- godis är godis. Och det spelar ingen roll om det är gott eller inte, det är en kulturgrej, och det är svårt att stå emot, och jag har dessutom det lilla handikappet att jag tycker OM godis? Men å andra sidan... förr åt jag ett kilo. Nu äter jag tio bitar. Jag anser mig förlåten, och tänker inte kasta mig på häxbålet.
 
Men först... kanelte. Det är märkligt hur många världsproblem som ter sig betydligt mindre allvarliga efter en kopp Clasic kanelte?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!