onsdag 4 april 2012

Skor på våren?

Ett busskort som slutat fungera är icke vad man önskar sig kvart i sex på morgonen... det krävde allt vad charm och övertalningsförmåga *tjat* jag hade kan jag säga. Och idag ter sig Mårrans land än mer dystert än vanligt.
 
Men för att fokusera på det positiva- Pimpmobilen har ännu en gång kämpat sig igenom en besiktning och klarat det! Dock med ett litet förbehåll, besiktningskillen gav mig utskriften med orden "blankt papper på den här bilen- du ska nog köpa en lott på vägen hem!" Och ja. Det bör jag nog. Samt, trots allt, sälja den. I år var första gången jag inte upplevde samma bubblande glädje jag brukar när jag drar igång Pimpmobilen faktiskt..... så det är kanske  dags. Vi har haft 11 fantastiska år, men allting tar slut. Pimpmobilen, for the record: det är inte du utan jag.
 
Visst är det svårt med skor i den här årstiden? Jag har ställt bort vinterskorna, men har inga direkta vårskor, och sommarskorna är för kalla. I-landsproblem förvisso, men ändock? Vad har ni på tossera så här års?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!