tisdag 10 april 2012

Let me introduuuuuce..... TISDAG!

Idag är jag så död som man bara kan bli och fortfarande inte lyda under hjärndödsbegreppet *det är alltså inte att tänka på att börja plocka njurar och hjärtklaffar på mig riktigt än- även om jag är tveksam till att jag just för tillfället ens skulle märka det, så är sånt helt enkelt inte ok? OK?* Dr Evil har varit sjuk hela påsken, eller rättare sagt har han lidit av efterdyningarna hela påsken, så vi har inte gjort många knop alls. Nånting säger mig att den här dagen kommer fortsätta lite i samma anda?
 
En erkänt klok kvinna är Bergslagens egen Gunnarssonskan. Igår skrev hon ett ytterst tänkvärt inlägg om Gina Tricot, ett ämne som tagit upp även i Aftonbladet och det handlar alltså om nämnda klädföretags användning av anorektiska skyltdockor. Så jag tycker vi tar och gör som Gunnarssonskan säger: vi bojkottar skiten. Så här får det inte gå till! Häpp! 

2 kommentarer:

  1. Häpp minsann! Bojkott it is! Och usch med sjukdomar. Alla verkar vara sjuka just nu. Jag ska på en helgtripp denna veckan och undrar mest om karantän är något alternativ? Kram

    SvaraRadera
  2. Visst! I dag försvarade sig idioterna med att dockeländet var en normal 36:a. My ass........
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!