söndag 8 april 2012

Minimarket till salu

Sitter och samlar mod att lägga ut Pimpmobilen på Blocket... men det får nog bli en promenad först.

Nånting jag däremot inte har några problem med att göra mig av med är mina Minimarkets- vi blev helt enkelt inte de kompisar jag hoppats på? Så dessa är nu alltså till salu (och de kommer också ut på Blocket i samma veva, men jag testar här först) 500:- Nypris är ca 2500, men jag har själv köpt dessa begagnade. De är i bra skick, men som sagt använda.

Minimarket Wedge Zipper, stl 38. De är dock långa och smala, så allt från en 37-39 kan ha dem. Har inga problem med att skicka dem, frakten ligger på ca 60 orek tror jag. Annars finns de på plats i Linköping (och ja. egna bilder finnes. Fast inte förrän jag promenerat färdigt, jag oooorkar inte just nu?)


Rock´n´roll sko of the year om ni frågar mig. Dock blir det få tillfällen till rock´n´roll för min del numera, och jag ska till Berlin på fredag, så dessa får gå helt enkelt och istället bli till en bra och trevlig promenadvänlig sko som passar en medelålders dvärg!

Klart just du ska ha ett par coola vårpjuck! Mejla Mia på mejlamia@gmail.com vet ja=)

2 kommentarer:

Vassego, här är Pratpinnen!