torsdag 19 april 2012

Vem vill inte ha en slow cooker liksom?


Jag avskyr när man får reklam i länkar, men när reklamen lindas in i en personlig hälsning smälter jag som smör-speciellt när det är så skickligt gjort som Vendela gjorde=) Så jag går på det. Jag bloggar om en köksapparat jag vill ha.

Och varför jag vill ha en sån här? Ja INTE är det för att jag gillar att laga mat i alla fall!! Det är typ det värsta jag vet, och just därför är en sån här så genial- jag talar naturligtvis om en CrocPot! Man slänger in vad man vill ha i en gryta, sätter på temperatur, en timer och går hemifrån. Sen är det både klart och fantastiskt gott när man kommer hem.

Så in och tävla hos Lykka. Gör det. Och vinn lite sjyssta köksredskap. Sen bjuder ni mig på middag. Win-win för mig!

2 kommentarer:

  1. Jag känner en som har en sådan och hon älskar den! (Jag trodde knappt den fanns på riktigt, men det gör den alltså!)

    SvaraRadera
  2. Oj, på riktigt alltså? Låter som något jag borde ha som också avskyr allt vad matlagning heter. Det har gått så långt med mig måste jag erkänna att jag till och med avskyr allt som har med hämtning av mat att göra med. Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!