fredag 6 april 2012

Jodå


Dr Evil har exakt den sortens klädsamma skära nyans man får av 39 graders feber, Odd Molla huserar på Teneriffa, Mumlan vill träffa sina kompisar men vi har just avblåst att nån får komma hit, Flygande Holländaren ligger av gammal tradition på mina födelsedagar på sjukhus och Ömma Modren får abselut inte dra med sig några Dr Evil-baciller upp dit, och min syskonskara är spridd över landet. Hepp!

Så jag hade gott om tid att testa stegräknaren- och mer ska det bli sen=) Men först laga middag. Den inplanerade ostbrickan tar vi nog en annan dag istället!

Uppdatering: det där lät ju onödigt bittert- det var inte så jag menade? Den här totala stillheten har definitivt sin charm den med. Och det är en låååång helg kvar. Det blir en tid för umgänge en annan dag.

3 kommentarer:

  1. Jävlar vad du knallat! :)

    Glad Påsk och ett jättestort grattis på din dag! :)

    SvaraRadera
  2. Helg i stillheten är alldeles underbart om du frågar mig. GRATTIS på din födelsedag! Och Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken otur! Men hoppas att din dag har varit okej i alla fall:) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!