måndag 17 maj 2010

Ashes to ashes

Huvva! Nu har jag varit på intervju nummer 2 i rekryteringsordningen, i eftermiddag tar de sig an min konkurrent så hyfsat snart lär jag veta hur det gått. Håll tummarna *med risk för att bli tjatig*

Håll även tummarna för att askmolnet ska fly sin kos.... Dr Evil ringde för en stund sen när han höll på med online-incheckningen (man FÅR faktiskt göra sånt på jobbet om man inte har nån skrivare hemma!) "för vi ångrar oss inte nu va? Det står att ångrar vi oss efter det här så måste vi ringa deras kundtjänst och det VÄGRAR jag! Men det är väl bara att köra." Ja, vad ska man göra? Inte läge att tjafsa med en vulkan direkt liksom=)

Slutligen.... En av min barndoms stora idoler har gått ur tiden. Ronnie James Dio- den lille hårdrockaren som fick oss allihop att vifta med två fingrar i luften!



2 kommentarer:

  1. Åhå, ska ni ut och resa. Vart bär det hän då månne? :)

    SvaraRadera
  2. @Anna: det blir en weekend till Riga, så värre strandsatta än att det går att ta en båt är vi ju inte=)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!