söndag 9 maj 2010

Det gäller att disponera utrymmet

Nåt som verkar förfölja mig från boende till boende är bristen på bra speglar med bra ljus där man kan plocka ögonbrynen utan halvfärdigt resultat? I mitt lilla hus brukade jag gå ut på gårdsplanen och sätta mig i bilen, vilket ju faktiskt funkade.

Här stod jag just i hissen och plockade. Det funkar inte. Det funkar inte det allra minsta.

Jag behöver ett nytt boende? Inte för att det är för trångt, inte för att vi inte har tillräckligt med förvaringsutrymme, inte för att det är en hyresrätt som vi inte kan göra så mycket med, inte för att det bara är en 3,5 och inte för att det bara finns en toalett. Utan för att.....

...jag VÄGRAR plocka ögonbrynen i hissen!!!!

1 kommentar:

  1. Känner mycket väl till problemet.
    En smart förstoringsspegel på fot och en vridbar sänglampa - sedan är det bara att krypa till korgs och noppa på hela kvällarna :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!