torsdag 27 maj 2010

OK, ni vinner!

Jag hade nästan hoppats att nån skulle säga "ta grå, svarta är tråkigt" men tvingas nog inse att min första impuls var rätt. Jag har till och med släpat med mig Barbie till stora varuhuset för att jämföra, varvid hon utan att tveka säger "svart. Definitivt svart".

Så svart it is then=)

Dock: för att vara ytterligare på den säkra sidan (vilket vid det här laget mest beror på att jag är tveksam till hur sköna de är? De var faktiskt inte så bekväma som jag hoppats?) om jag ångrar mig lämnar jag dem hemma ikväll, då drinkar ska immundigas med Blond Beauty (Iron Lady är härmed bojkottad- du tycker inte bara det är fel årstid för snygga skor, du dissar trevligt sällskap och goda drinkar för lite migrän? Vad är det med äldre människor nu för tiden, har de ingen tåga?).

I morrn blir det intervju med rosa slingor, samt innan dess en snabbpresentation av min trevliga uppenbarelse för min nya f d chef: dvs killen som tar över efter min gamla chef, och även om jag fortfarande är sparkad så måste ju den här chefen om han hittar nya saker (och jag INTE gör det!) ta mig tillbaka, så jag bör väl framställa mig själv som hyfsat trevlig, rumsren, städad och nykter. Typ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!