fredag 7 maj 2010

Världens duktigaste Molla!

Utvecklingssamtalet gick bra, som vanligt har jag världens duktigaste dotter. Jag vet att det säger ALLA mammor om sina döttrar, men jag är en strebermamma och gillar när det finns mätbara resultat som visar att mina barn faktiskt är bäst i världen! *Denna lyckokänsla brukar hålla i sig ungefär två-tre timmar, dvs till nästa gång jag inser att mina oerhört smarta barn inte bara är smartare än andra barn utan även mycket, mycket, MYCKET smartare än sin mamma och än en gång har överlistat mig på ett eller annat sätt....*

Men hur ska vi klara oss utan denna oerhörda, underbara, fantastiska fröken Marie??? Alla rosor i världen till dig, för det är du som gör stjärnor av de barn vi lämnar i din vård!

2 kommentarer:

  1. Barn ja, det är små smarta rackare. Man tror man är smartare men går bet varenda gång. Länkar till dig i min blogg. Är det ok?
    Kram

    SvaraRadera
  2. De är läskigt smarta.... Fick en gång omdömet om min yngsta dotter från en av mina närmsta väninnor efter att hon suttit barnvakt en eftermiddag: Alltså, du vet att jag älskar dina barn nästan lika mycket som mina egna, men jag tror faktiskt på fullt allvar att Molly är Satan!

    Du får jättegärna länka, jag blir ytterst smickrad! Kram och ha en jättetrevlig helg!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!