fredag 7 maj 2010

Visst borde jag?

Om jag både mailat och ringt rekryteraren (på telefonsvararen) om att jag kan lämna in mina papper eftersom universitet vägrar maila dem och hon inte svarat, samt att jag TÄNKT lösa ut Ömma Modrens träskor- visst måste det betyda att jag får baka en kladdig kaka till mig och Dr Evils barnfria kväll och sen lägga mig på sofflocket ett tag innan jag tar tag i städningen? Och visst borde jag få hoppa träningen med, jag har cyklat 2,5 mil i motvind faktiskt?

Trevlig fredag på mig- och en underbar fredag till er snyggingar därute!

4 kommentarer:

  1. Visst får du länka till min blogg! Inga problem.
    Längtar efter att få börja planera bröllop!

    Trevlig helg, mvh Linda Runn

    SvaraRadera
  2. Ovan nämnda skäl är mer än lovligt godkända för att få tillåtelse att ligga på sofflocken en timme eller tre :)
    Själv tänkte jag mig en sväng till IKEA (ja, jag vet - jag är inte vid mina sinnesfullabruk):

    Å ipren ja hehe, allt är en definitionsfråga ;)
    Tack för namnsdagshälsningen
    Ska grattia dig den 28 februari - lovar.

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. He he - tack för tumhållningen, kände dem i lilltån, men de e lugnt - du kan släppa dem nu ;)
    Det jag var på va en en rekrytering vilket innebär att jag var på det bemanningsföretag som skötte rekryteringen och lyckas jag passer genom deras nålsöga får jag den stora äran att träffa själva företaget där man ska jobba.
    'Vad tänker du på när du hör ordet 'energi'? - svar 'fossila bränslen?', vilket sannolikt var fel svar igen...
    Å JA, jag gillar att strosa hemma, synd att det är så dåligt betalt :(

    SvaraRadera
  4. Självklart... Nu vet ja ju att du redan gjort de oxå,,, men de e OKI =D

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!