torsdag 6 maj 2010

Piano i skallen

Om nån av nån outgrundlig anledning (typ orkan, fastnat i en bilkö, fått ett piano i huvudet-är på egen begravning, en riktigt BRA anledning alltså, annars får man bakläxa!) ännu inte läst Fredagsmailsbloggen idag än, så bör man göra det omedelbart. Blond Beauty, Iron Lady och Skitsyster d y får dock dispens att göra det utanför arbetstid, då risken annars föreligger att ni inte kommer kunna jobba mer idag pga skrattparoxysmer som förlamar er.Själv blir jag så glad att jag dansar varje gång jag läser CLE!! May the Force be with you bästaste fina Carro!

Idag är det dax för tack-och-hej-då-du-har-varit-en-excellent-slav-och-företaget-kommer-sakna-dig-ända-tills-jag-kommit-ut-till-parkeringen-utanför-restauranten-i-alla-fall-lunch. Trösten är att Blond Beauty och Iron Lady kommer att vara där, annars hade jag nog utnyttjat nån av ursäkterna ovan- faktiskt är ett piano i huvudet bättre än en lunch på tu man hand med resten av det sparkade gänget samt chef (rättelse här: Inte Öststatsbeuty. Henne gillar jag och vill luncha med, men då vill jag slippa de andra två i så fall. Fast just nu är jag sur på henne. Det var evigheter sen hon bakade mud cake åt mig- och jag som är ledsen och sparkad och allt?? Jävla Öststatsbeauty!)

Enligt en pålitlig källa har jag gått vidare i rekryteringen efter intervjun häromdagen. Håll ÄNNU mer tummar än ni gjort förut.......

Thank you for listening, over and out.

/Mia- utan piano i huvudet men med myror i rumpan, grus i ögonen och pyjamasen fortfarande på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!