fredag 28 maj 2010

Finn ett fel

WOHOO! Äntligen en vettig mobilkamera igen!! Min gamla N96 må vara repig, medfaren, seg och klumpig som en colakyl i handväskan, men den går att använda även med blöta fingrar, den har en playlist instoppad som varar i 4 dagar och 13 timmar om det skulle behövas, samt HAR EN JÄTTEBRA KAMERA!!! Så nu kanske jag ska börja kunna producera lite mer och vettigare bilder till mina inlägg=)

Nu till fredagsuppgiften: hur många kan gissa vad som är udda med denna vackra bukett jag införskaffat till min man? Vinsten för rätt, alternativt mest kreativt förslag, är en namngiven stjärna på himlavalvet tillhörande Mias världskarta *och kom då ihåg att jag faktiskt är Queen of fucking Everything=)*

Nix, felet består inte att jag inte strukit dukarna. I mitt hem är det inget fel utan snarare ett normaltillstånd!

5 kommentarer:

  1. Vad gör purjon där i? Eller, wtf, grönt som grönt;-)
    Ny här.
    Kram/Sissel

    SvaraRadera
  2. Välkommen Sissel, och tackar för titten!

    Jomen lite så- grönt som grönt? Och så hade jag tråkigt med=)

    SvaraRadera
  3. Du har aldrig tidigare gett honom blommor? Eller är det möjligen en pik för att du inte fått blommor?

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det purjo som sticker upp där! Fan vad roligt med kreativa människor:) Får nog erkänna att det skulle jag aldrig kommit på själv. I och för sig finns det aldrig purjo här för jag avskyr det!

    SvaraRadera
  5. hahaha :D men - why the hell not liksom :D

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!