måndag 1 november 2010

Dagens boktips

*boooing* Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann

Jag överdriver inte när jag säger att jag stått på stationen lutad mot en stolpe och asgarvade i morse- jag kunde bara  inte släppa den:-)

Orutinerat nog sitter jag i ett hörn av tåget- finns tydligen såna?- utan fönster, högtalaren är paj och jag har inte en susning om vart jag ska av? Men det lär väl lösa sig.... Om inte annat har jag ju en bra bok att fördriva tiden med!

Skickat från min HTC

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Boken är underbar, en riktig skröna och det är inte ofta jag gapskrattar högt när jag läser men den här...haha rekomenderas vidare.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Underbar bok, jag skrattade så tårarna rann.

    SvaraRadera
  3. Tack för dagens bok-tips! Ska införskaffas genast. Här gillar vi att garva. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hörde att de talade om boken idag på radion och alla lovordade den - så mycket böcker så lite tid....

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!