lördag 13 november 2010

Öööh- vad håller jag egentligen på med?

Jag vet inte om jag är trött eller bara jäffligt förvirrad.... Ni börjar bli så många nu, alla ni fina som jag läser dagligen, så ibland kommer jag på mig själv med "vänta, vad har hänt med henne?" och så har jag missat att kolla på en vecka eller två?

Därför tog jag mig nu i kragen och försökte ta tag i min länklista- men Blogger verkar inte vilja lägga upp alla jag vill lägga upp? Då började jag trycka på "följa"-knappen istället, så kan jag gå igenom den varje dag och därmed ha lite bättre struktur (jajajaJA- jag vet att mitt minne inte är vad det har varit längre, jag trodde att jag skulle kunna hålla alla i huvudet?) och nu har jag på nåt vänster börjat följa mig själv....

Man dalar. Nu häller jag upp en glögg- förlåt att jag tjuvstartar käre hermelin-polare;-)

6 kommentarer:

  1. Jag skulle absolut behöva följa mig för att se vad jag sysslar med.

    SvaraRadera
  2. Bra idé!
    *följer mig själv*

    SvaraRadera
  3. I forgive you! Jag struntade i glöggen och korkade upp hallon-vinet i stället;) Kram

    SvaraRadera
  4. Stockholm är en underbar stad, om än något dyrare att bo i - om man har bil.
    Har man bil kan man dessutom följa andra bättre, bara som ett tips

    SvaraRadera
  5. Minne? Skall man ha det? Jag litar inte på mig själv längre, allt måste skrivas på ett papper (som ofta försvinner!).

    SvaraRadera
  6. Sådär jan det ju vara ibland. Jag har perioder då jag läser ALLT, sen kan det gå några dagar utan att jag läser något och då kan man ju tappa mycket viktig info! :D

    Kul att ses på fredag!

    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!